.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مراسم توديع و معارفه فرماندار نکا صورت گرفت؛
گلايه امام جمعه از استانداران مازندران
چرا مسئولين ما در نماز جمعه شركت نمي كنند/ به عملكرد برخي از مسئولين و كارمندان اعتراض داشته و سيستم اداري را داراي اشكال مي بينم/
گلايه امام جمعه از استانداران مازندران

جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید نکا روز گذشته در سالن اميرالمومنين(ع) این شهر برگزارشد.

به گزارش شمال نيوز، در این مراسم پس از مداحي که توسط فرزند شهيد انجام شد مهندس حسني شهردار نكا به نمايندگي از اعضاي شوراي اداري و حجه الاسلام ربيعي رئيس دادگستري نكا به نمايندگي از شوراي تامين به ايراد سخن پرداختند واز زحمات آزادي كناري تشكر كردند.
همچنین آزادي كناري فرماندار سابق نیز در این مراسم از همه ي مردم ،مسئولين ،كاركنان ادارات،خانواده هاي شهدا وجانبازان و... تشكر كرده و در پايان سخنراني خود به قرائت قرآن مجيد باصوت پرداخت.

حجه الاسلام محمدي لائيني امام جمعه ي شهرستان نكاسخنران بعدي مراسم بود .وي از آزادي كناري در طول سال هاي حضوردر فرمانداري تشكر كرد و گفت: براي من خواستن و روحيه ي خدمت مهم است حجم كار اولويت بعدي است. در آقاي آزادي كناري روحيه ي خدمت بود.

امام جمعه ي شهرستان نكا در بخش ديگر از سخنان خود به عملكرد برخي از مسئولين و عوامل اجرايي ادارات و برخي كارمندان اعتراض داشته و سيستم اداري را داراي اشكال دانست.

او عنوان کرد:مردم از اين وضعيت ناراضي هستند البته ازآن دسته از كارمندان و مسئوليني كه زحمت مي كشند تشكر دارم و اما نبايد با مردم خوبي كه ما داريم اينطور برخورد شود.

وي ادامه داد:در نكا كارها و پروژه ها آنطور كه بايد انجام نمي شودبسياري از پروژه ها ماندند و برخي از اين پروژه ها چندين سال طول كشيد و هنوز تمام نشده است. هرمسئولي كه مي آيد قول مي دهد ولي عملي نمي شود.
آقاي شفقت استاندار سابق آمد ودو پروژه ي سطح شهر (ساختمان تجاري ميدان لاله ،زمين مركز شهر )از زمان وقوع سيل هنوز باقي مانده است و مشكل حل نشد.
آقاي كريمي استاندار سابق آمد اين پروژه حل نشد وآقاي طاهايي حدود سه سال تشريف دارند اين مشكل هنوزحل نشد.
جاده نيروگاه نيمه كاره رها شد ،سدگلورد هنوزماند،ميادين ورودي و خروجي شهر همانطور ماند ،مشكل عباس آباد لاينحل باقي ماند وزيركشور آمد قول داد ولي پيگيري نشد.مردم ناراضي هستند بايد براي مردم كار كرد از خود حسنه به جا گذاشت.

با مردم بودن ،به دنبال تقواي الهي بودن يكي ديگر از مباحثي بود كه امام جمعه نکا در سخنان خود مطرح کرد و اعلام داشت:چرا مسئولين ما در نماز جمعه شركت نمي كنند.بخصوص در خطبه ي اول كه راجع به مسائل تقواست.ارتباط خود را با نمازجمعه بيشتر كنيد ذكر خدا را بشنويد.ما اگر كانون معنويت را حفظ نكنيم ضربه خواهيم خورد .معيار و ملاك عوض مي شود . در گذشته براي بسياري از مسئولين و مردم كار و زمان مطرح نبود مكان مطرح نبود.انگيزه هاي معنوي بالا بود ولي الان عوض شده است . خواندن قرآن در برنامه ي كاري باشد.

طاهايي استاندار مازندران به عنوان سخنران بعدی به بيان خاطراتي از دوران گذشته ي مسئوليت خود دراستان اشاره اي داشته و نكا را شهر عالم پرور ،عالم خيز و شهيد پرور معرفي كردند.

او در ادامه از امام جمعه و رهنمودها و نصايح وی تشكر كرده و در رابطه با حضور در نماز جمعه اشاره اي به حضورحدود 30 جلسه اداري در نماز جمعه ي شهرستان هاو ديدار چهره به چهره با مردم داشت.

طاهایی در رابطه با جابجايي فرمانداران گفت: آزادي كناري نزديك به 4 سال در اين سمت بودند فعاليت خوبي انجام داد.رضايت مردم ومسئولين نشان دهنده ي اين مسئله است وباتجربه اي كه از ايشان سراغ داريم در پست مدير كل روستايي استانداري مشغول خواهند شد .آقاي رجبي فرماندار جديد هم شخصي است كه پست هاي مديريتي را از پايين شروع كردند معاون فرماندار،فرماندار مياندرود و فردي پرتلاش مي باشد. ايشان شخصي است كه امام جمعه ي سورك ازما گلايه كردند كه چرا ايشان از سورك رفتند البته امام جمعه ي شهر نكا هم ناراحت هستند حق هم دارند من با هيچكدام مشورت نكردم چون اگر مشورت ميكردم جواب منفي مي شنيدم جسارت و بي ادبي بود.در شرايطي بودم كه بايد تصميم مي گرفتم و اين اتفاق افتاد.اول قرار بود آقاي زارعي مدير كل روستايي استانداري به نكا بيايند امّاچون ايشان هم از فريدون كنار بودند به صلاح ندانستم در پايان رجبي فرماندار جديد به بيان نكاتي در مورد تلاش و وحدت اشاره اي داشتند وازهمگان خواست با حفظ وحدت به دنبال كار باشيم وخدمت كنيم.

((حاشيه هاي اين جلسه))
امام جمعه نکا در لحظه ي دادن لوح تقدير به منتخبين (10 نفر) و اهداي حكم به فرماندار قديم و جديد به جايگاه نرفت و هر چه استاندار و ديگران اصرار داشتند وی نپذیرفت.

جمعيتي حدود 300 نفر در سالن حضور داشتند كه به گفته ي فرماندار سابق (آزادي كناري) از تمام اقشار و صنوف حضور داشتند.

تقريبا هيچ كدام از سخنرانان و مجري از نماينده مجلس شوراي اسلامي نامي نبردند. رجبي فرماندار جديد از آقاي مقيمي جهت حمايت نام برد.تنها آزادي کناری يكبار از نماينده ي مردم تشكر كرد.

حجه الاسلام روح الله بياني امام جمعه ي سابق نيز در جلسه حضور داشت.

به ده نفر از منتخبين لوح تقدير وهدايايي تقديم شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 دي 1391
از اهتمام و توجه امام جمعه محبوب و مردمی که در کنار مسائل اعتقادی و تقوایی ،همچون یک مسئول اجرایی به فکر مسایل عمرانی ،اقتصادی و فرهنگی و معیشت مردم فهیم و ولایت مدار نکا هستند تقدیر و تشکر وافر داریم ،باشد گلایه های حضرت آقا به گوش بعضی از مسئولین انتخابی و انتصابی رسیده باشد تا کاری که مانده را به دست گرفته تا شاید کمی تا قسمتی پیش برود. انشا اله امت حزب الله
نا شناس 5 دي 1391
قابل توجه بعضی از مسئولین غیر بومی و بومی نکا !!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 5 دي 1391
جانا سخن از زبان ما می گویی ...........
سید 5 دي 1391
مگه نکا بهشهر نماینده داره؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
نا شناس 5 دي 1391
حاشیه اصلی این بود که فرماندار سابق نکا باقرائت زیبا قرآن تلاوت نمود.
عجب مراسم جالب بودوفضای معنوی
نا شناس 5 دي 1391
سخنراني استاندار ربطي به انتقاد امام جمعه نداشت
امیر 5 دي 1391
سخنان ارزشمند امام جمعه را که از سر اخلاص و مردم دوستی مطرح شد باید جنبه عملی پیداکند .مسئولین بشنوند و به وظیفه عمل کنند.
ایشان از درد این سخنان را گفتند کاش استاندار برای آن چاره ای پیداکند.
باتسلیم در مقابل خواهش های نفسانی نماینده زیاده خواهی مثل مقیمی و تعویض فرماندار چیزی درست نمی شود.
فریاد رس کیه 5 دي 1391
تقوای الهی و عمل به نهج البلاغه و اطاعت از فرامین الهی شرط خدمت به مردم ولایت مدار و خوب ايان و مازندران هست . لطفاً آنهايي که برای رضای خدا کار نمي کنن چرا باید در استان شهید پر ور ما مسئول باشند . مسئولین تو سخنرانی ها از شهيد و جانباز و ايثار گر نام ميبرن ولی بهش عمل نمی کنن و پدر مردم و ایثار گرا را در میارن
محمد 5 دي 1391
از سخنان ارزشمند امام جمعه محبوب تشکر میشود و از مسئولین محترم تقاظا میشود تا پیگیری نمایند.
م 7 دي 1391
نارضایتی امام جمعه محترم از روند کند اجرای پروژه ها بحق و بجاست،تذکرشان در موضوع فاصله گرفتن مسئولین از کانون معنویت زنگ خطری برای آخرت است .


د 7 دي 1391
خدایا نصیرمان باش تا بصیر شویم، بصیرمان کن تا اسیر نشویم ، امام جمعه محترم ،از درایت و بصیرت،تلاش و جدیت،توجه و عتایت حضرتعالی،به این شهر و مردم ولایی آن سپاسگزاریم
م 7 دي 1391
نارضايتي امام جمعه محترم از روند كند اجراي پروژه ها بحق و بجاست ، تذكراتشان در موضوع فاصله گرفتن بعضي از مسولين از كانون معنويت زنگ خطري براي آخرت است.
ه 7 دي 1391
خذايا نصيرمان باش تا بصير شويم ، بصيرمان كن تا اسير نشويم ،امامجمعه محترم
از درايت و بصيرت ،تلاش و جديت ،لطف و عنايت حضرتعالي به اين شهرستان و مردم ولايي ان سپاسگزاريم.
د 8 دي 1391
خدمت به مردم ولايت مدار اين خطه ،بويژه اين شهرستان عالم خيز و عالم پرور عباديست همتراز نماز و فرائض الهي كه متاسفانه مسئولين بي تعهد از فيض آن بي بهره اند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.